reede, 27. jaanuar 2012

Marrakesh, Essaouria - eestlased, sakslased ja marokolased

Welcome to Morrocco!

Alustuseks palju pehmem kui L2his-Ida. Aga ikka ei tea, keda saab usaldada ja mingi hetk hakkad t2hele panema, et informatsioon, mida sulle jagatakse, muutub. Esimene host, kelle juures 88bisime, oli A. Tema juures 88bisid juba kaks eestlast ja kaks sakslast. Ta oli ilmselgelt meid 2ra unustanud. Aga 2ra mahtusime k6ik. 
Kui ma enne tulekut lugesin J-i blogi ja seda, kuidas nad p2ris tublisti tynga said, siis saime M-ga ka p2ris hea tynga osaliseks. Meie m6lema k2ed said hennamaalingud ilma et me sellest arugi oleks saanud.


N2ete, kuidas tal on plaanis juba minu k2si ka t2is maalida...?

Aga sakslastega sai r22gitud ajaloost ja usust ja armastusest. Viimasest k6ige v2hem ja l6busam oligi J-iga k22bikuid m2ngida. 

Proovisime teod ka 2ra:

Ja Essaouiras olime ka. Saime Maroko sita endale kaela, sest sadas. Mul l2ks isegi h2sti, kui v2lja arvata see, et jalan6ud on juba teist p2eva m2rjad. Aga M j2i luuki kinni, nii et hammami ei l2inud.

T2na yritame j6uda m2gedesse, E juurde. Ta on siin ypris tuntud, olen juba mitme inimesega r22kinud, kes k6ik teda teavad. E on tytarlaps Eestist, kellega ma suvel tingil tutvusin. T2is armastust ja hoolt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar