teisipäev, 20. jaanuar 2009

The elephant man ja 5 tundi juttu

Mu inglise keel on halb. Õnneks oli täna ainult arvestus.

Ennetavalt võtsin Kai tundi kohvi ja õmblemist. Muidu, ma vist ei oleks suutnud nii pikalt seal istuda. Eks oli pause ka, aga ma arvan, et õmblemine aitas mind põhiliselt.

Ise küsisin muusika mõju ja vaimsuse olemasolust tantsus. Ei olnud eriti põnev, R ilmselt ei vaimustunud minust ja H oli K proovis, polnud kedagi, kes oleks põlema süttinud.

Õhtul läksin K poole, et talle office 2007 tõmmata. Ta rääkis ausalt iseendast ja teistest, mulle meeldib, et ta võtab asju huumoriga. Ta viis mind koju ja küsis:

"Kuidas me teeme? Kas ma maksan sulle või ostan midagi?"

See oli minu jaoks ootamatu, tegin nii lihtsa asja, pealegi ebaseadusliku. Ja korralikku viirustõrjet talle ei saanudki, endal ka pole. Ma lihtsalt ei leia seda õiget torrentit. Ehk J aitab?!



Kõndisime fuajee poole ja nägin juba eemalt, et A seisab koridoris ja uurib teadetetahvlit. Ta märkas mind ka, aga olin veel liialt kaugel, et tervitada. H oli ka minuga ja tema teadis A-d juba enne VKA-d. Jõudsime piisavalt lähedale ja A vaatas mulle juba otsa, kui H talle "tsau" ütles. A pilk läks ehmatusest H-le ja ja siis kuidagi sobivalt saime meiegi tervitatud. Ta on nunnu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar