teisipäev, 25. mai 2010

Loo tegemisi

Aina rohkem mulle tundub, et ma hakkan jõudma lähemale sellele, mida ma publikule pakkuda tahan. Eile läks meil K-ga hästi. No, tõesti. Minu jaoks on see ikka kordaläinud kui maali ja butafooria õppejõud tuleb minu juurde sõnadega, et ta pole ammu midagi nii head näinud. Ei, me pole tuttavad. Ta on vahva õppejõud seljakotiga, aga, et talle meeldis, see on hea. 
Ja noh, muidugi R ja J, kellele ka meeldis. Ja ma üldse ei mõelnud, et neile peaks meeldima.
Üks korralik tagasiside on veel tulemas, siis kuuleb seda kriitikat ka. Pean veel end õigesti häälestama, et ma liiga närvi ei läheks või kaitsvat positsiooni ei võtaks. 

Täna tantsisin oma esimese tango...

Armastuse teema on veel õhus... 

M-i etendus oli hea...no, tõesti...

Ja kuigi homme tuleb üks eksam, milleks ma pole veel valmistunud, sooritada, siis üleüldiselt on selline mmmm-olemine.


mm
mmm

Aga ma mõtlen, et kas J-ile mu soolo meeldiks...?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar