neljapäev, 22. detsember 2011

One down, two to go

Tegelikult oleme veel kolmekesi, aga pyhap2eval ta lahkub. Et natuke p6nevust s2iliks, siis esyialgu ma ei maini, kes meist lahkub.

Aga edasi minna me veel ei plaani. No, me kaks, kes me siis j2tkame. 

Yks p2ev leidsime hunniku l6nga ja vardaid ja heegeln6elu ja me M-ga oleme juba m6nda aega vanaemasid m2nginud. M on j6udnud juba sokid ja kindad kududa. 

Teist p2eva juba otsime maalidele ja piltidele oma kohtasid ja kaks 88d tagasi, sain ma eraldi toa. R22kides 88dest, siis siiani oleme alati 6htuti kuud n2inud, aga kaks v6i kolm 88d tagasi kadus ta kuhugi 2ra. Kui keegi oskab seletada, kuidas kuu liigub, siis ma olen v2ga huvitatud sellest informatsioonist. Ma vaatasin maja taha ka, aga ta ei olnud seal. 

H2id j6ule!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar