teisipäev, 17. jaanuar 2012

Viimaste p2evade tegemisi

Homme lahkume siit, et veeta 88 lennujaamas ja siis Marokosse lennata. Que fuerte! M ja mina oleme yksteisest v2sinud, j6udsin ise arusaamani, et mul on olnud kolm suhet elus. Esimene J-ga, teine A-ga, mida vist saab nimetada ainult yhepoolseks suhteks, aga et mu syda ligi poolteist aastat oli h6ivatud, siis tol ajal ma p2riselt vaba ei olnud. Ja siis M-iga.
T2na t6des ta, et kui ma oleksin mees ja me oleksime koos, siis nyyd oleks see aeg, kus ta ytleks: "Maybe we should see other people..."
Pyksid on mul veel 6mblemata, kott pakkimata ja hommikul kell 7 on juba lahkumine. Te peaksite seda k88ki n2gema. Nii mina kui M k2ime sealt hirmuga m88da ja loodame, et 2kki Sol viitsib pesta. Tavaliselt yks meist siiski andub korravajadusele ja koristab selle 2ra.
L6hkusime veiniruumis p6randat ja nyyd on vasaku tiiva vahel valus. Aga seda k6ike hea eesm2rgi nimel. Maris sa ilmselt juba tead, aga me siin korraldame festivali. M on toitlustusjuht. Mina aitan ka.
Nii et aprilli keskpaigani oleme siin. Ja t2na sain ka yhe huvitava kirja yhe v2ga huvitava pakkumisega. Ja kui see v2lja m2ngib, siis maiks ma koju ei j6ua. Aga et pinget hoida, siis ma veel ei r22gi;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar