teisipäev, 14. aprill 2009

Pessimism. Optimism.

Optimistid jätavad riietusruumide uksi lahti, pessimistid on lihtsalt kurjad. Kurjus, headus, väsimus, haigus - kõik on näost näha. RM olevat minu kohta öelnud, et mul on inimese, kes ei keera teistele, nägu. Kui vaja, siis ikka keeraks täiega, aga ma ei oska. See on minu aususepoliitikast, mis on väga hea, mis siis, et ma naljale pihta ei saa.

Ja ma olen pessimist. Tahaks kooli pooleli jätta ja midagi muud teha. M küll ütles kohe: "Mari-Liis!"
Jah, jah, elu on raske ja pingutama peab, mis aga kõige tähtsam - tuleb olla jaatav.

Mul on pessimism pärilikkusega kaasas. Vanaema just rääkis, kuidas iga väiksemgi asi teda ärritab.

J ei oska minuga rääkida, kui ta isa kõrval on. Mul oli veidi ebamugav.

Mulle võib öelda küll, kui mind armastatakse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar