kolmapäev, 23. september 2009

Pidu enne Meeletut

Terve teisipäeva mu kõht valutas M-i sünnipäeval joodud alkoholist. Nüüd tuleb küll pikem paus igasugusesse joomisesse. Eriti, kuna rikun igakord oma mainet kui natuke rohkem vallatlen. Mõned näited:

Tegime M-le neid kartuleid ja kuidagi loomulikult hakkasin mina nendega K ja M-i pool mässama. Samal ajal muidugimõista lürpisin oma jooki. Kontrollisin siis ma ei tea mitmendat plaaditäit kartuleid, kui põletasin oma käe ära. Kuidas? Noh, vasaku käega avasin ahju ukse ja hoidsin sellest kinni ja parema käega segasin kartuleid. Vasaku käe üle kaotasin ilmselgelt kontrolli.

Algul mulle tundus, et pole hullu midagi, aga siis hakkas see põletus tunda andma. Kui ma siis oma joogi käe vastas üles olin soojendanud, küsisin M-lt jääd või midagi seesugust. Ta andis mulle külmutatud aedviljad.

Istusin köögi põrandale ja hoidsin aedvilju käe vastas, kuni üks hetk pudenes kogu selle koti sisu ehk väiksed herned ja oad jne põrandale. Köögis istus loomulikult kolmas ja neljas kursus, kuskilt tuli sõbralik soovitus, et pane aedviljad koti tagasi, käivad küll.

Ja siis muidugi suitsetamine. Kardan sellest nii hirmsasti sõltuvusse jääda, et ma arvan, et iga sigaret on tegelikult minust tugevam. Nagu ikka sellistes olukordades, tekkis mul ka seekord himu ja palusin H-lt mahvi. H on siis neljanda kursuse tantsija, kellega ma alles see õppeaasta tutvusin, ta on tore. Suitsetati köögis pea aknast väljas ja noh, ma siis ka tõmbasin paar mahvi ja mõtlesin, et annan H-le ta sigareti tagasi, kui järsku oli see sigaret maas muru sees.

Õnneks oli paar ühist piinlikkushetke veel. Nimelt, hakkasid mõned neljandikud ja kolmandikud koju minema kui me neid K ja M-ga saatma asusime. See nägi välja nii: seisime kolmekesi reas ja tegime kätega lainetust. Igaüks ütles: "Tsau, tsau!" kui tema kord oli. Seisime seal ikka oma viis minutit.

Loomulikult ka meie R-lt õpitud kontaktjämm ehk põrandal ja üksteise otsas aelemine. Õnneks ei teinud ma seda pikalt.

Lõpuks sai ka koju mindud.

Meeletust nii palju, et ma olin üllatunud kui palju üht autorit võib teosest läbi kumada. Ja mulle tohutult meeldis see linnu imitatsioon, see oli kuidagi nii ehe, nagu ta olekski ise seesama lind.

----

Eilne proov tegi mind jälle kurvaks ja täna sain aru, et ma ei peaks praegu oma kahekümnendate algul õppima pedagoogilisi aineid. Üldse tahaks kooli pooleli jätta ja teha ma-ei-tea-mida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar