laupäev, 18. detsember 2010

oodates oma politseid

Pärast DA ootamatut lõppu läksin Statoili, et soojas endal takso tellida. Minu juurde tuli purjus, verine, vene rahvusest noormees. Palus, et ma talle kohvi teeksin. See masin, aga ei töödanud ja järgmine hetk ta juba palus, et ma talle politsei kutsuksin. Ma ei saanud täpselt aru miks. Ta seletas, et tal ei ole kuskil magada. Üritasin aru saada, et kuidas see politsei teda sellisel puhul peaks aitama, aga ta ei jätnud jonni. Tüüp oli minu jaoks juba üsna tüütu, helistasin politseisse. Nemad olid nõus auto alles siis saatma kui ma nentisin fakti, et tüüp on purjus. 

Tüüp kukkus põrandale ja jäi sinna istuma. Ootas oma politseid. Võib-olla tahtis kohvi ka veel, aga ma läksin tema juurest eemale, sest mulle hakkas tunduma, et ta tahab minult üha rohkem abi. Statoilis oli veel noori. Ilmselt ka DA-lt. Kolm poissi seisid minu lähedal kui ma selle peksasaanuga rääkisin ja üks blond tütarlaps üritas samuti taksot saada. Ma teadsin seda tüdrukut kuskilt. Ta nägu oli tuttav, ma ei tea kuidas ma teda teadsin, aga ma tundsin ta ära. 
Sain endale takso. Mõtlesin, et kas peaks tollelt tüdrukult küsima, et kuhu ta sõidab, ehk on sama tee või äkki on tal vaja veel takso numbreid. Aga ma ei teinud seda. Ma lihtsalt lahkusin, väljas nägin veel kuidas politsei auto sinna sõitis ja siis astusin juba taksosse. See tüdruku asi jäi kripeldama, siis aga mõtlesin, et miks ta ise minu juurde ei tulnud. Aga, ma vist juba tean...

Sain vähemalt vene keeles rääkida, võib-olla sellepärast ma selle tüübiga jändasingi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar