neljapäev, 3. veebruar 2011

22

Sünnipäevad on täiega vahvad. Juba teist aastat järjest saadab M mulle palavate õnnesoovidega sõnumi päev varem. I, K ja O-le ma juba ütlesin, et nad võivad mu sünnipäeva tulla tähistama nagu tavaliselt neljandal. 
Isa saatis kell kuus hommikul sõnumi, mis on armas, sest kui paljude sünnipäevad meil ikka meeyles on kohe pärast ärkamist. Teine oli mu ema, kes kinkis mulle nii hea tee. Minu meelest mida aeg edasi, seda paremaid kinke ema mulle teeb. 
Ja siis veel sõnumid ja fb seinapostitused. Nii lahe, mingid suht random inimesed postitavad sinna. See teeb tuju nii mõnusaks. Ma ei ole sellele üldse nii suurt tähelepanu pööranud, aga ikka päris vahva on saada õnnitlusi inimestelt, kellega nii tihedalt ei suhtle.
Eile nägin oma klassiõde lapsega. Muidu K nagu K ikka, aga lapsevankriga. Ja seal sees oli tema laps. 
Kaksteist tundi veel seda päeva..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar