pühapäev, 21. oktoober 2012

Kui peab tegema, aga tahaks teha muud

Jah, ma peaksin tegelema oma seminaritööga, mitte muude asjadega, aga ma ei saa sinna midagi parata. On hetki, kus mu mõistust vallutab loominguline hoog ja kui ma siis reageeri, vajub kõik unustuse hõlma.

Puhtjuhuslikult avastasin enda jaoks Radioheadi. Paar päeva tagasi võtsin K-lt paar plaati, et end harida ja kuulata mingit muusikat, mida mul ei olnud. Üks oli siis Kid A plaat. Sellel on üks lugu, mis lihtsalt tõmbab mind nii käima. Tõenäoliselt on see täiega tuntud popplugu ja kõik teavad ja siis mina 10 aastat hiljem avastan. Igal juhul hakkas see mind täna huvitama, vaatasin sõnad järgi. Selgus, et lisaks heale biidile ja meloodiale on sõnad ka tähenduslikud. Ma olen praegu ülimalt rõõmsameelne kui ma avastan sõnumitega muusikuid ja kunstnike ja kui mulle veel meeldib see vorm ka.

Veidi guugeldasin ja sattusin lugema reklaamivõttest.

No, tõesti, see on lihtsalt kirjeldamatu, kuidas mu peas praegu mingid asjad kokku jooksevad.

Ja loomulikult see video:
Visuaalilt nii ilus ja kõrvale ka hea, aga mu viimane leid kõnetab mind praegu ikka niivõrd palju rohkem.
Oh, mul on peas sellised ideed praegu...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar