neljapäev, 12. veebruar 2009

Türgi mehed ja Julia

Tänane päev algas altnaabri pahandamisega, et meil eile külalised peale keskkööd lahkusid. Lisaks arvas ta, et me ei peaks oma hambaid peale ühtteist pesema.

See, magamatus ja mõistmine, kui pingul H naabrite pärast on olnud, viis mu olemise päeva peale ikka täiesti nulli. Kuid siis....
Viimane tund oli ballett ja juba sinna ruumi minnes tundsin end paremini. Tunni lõpus sain teada, et sügisel teeme kaks etendust, üks neist "Romeo ja Julia".

Kes küll Julia on?

Kusjuures, ma pole sugugi meie kursuse parim tantsija, umbes kolmas. Ja lisaks osalevad selles ka II ja III kursus. Ma arvan, et tunnen end nüüd mõnda aega hästi enne kui aru saan vastutusest, mis mul lasub.

Õhtul oli talvise tantsupeo avamine, kus tantsisid soomlased ja türklased. Perekonnavalsiks võttis mind tantsima kõige osavam türklane. K, M ja mina olime ka ainsad lasteta, kaaslaseta ja alla 30-e. Pärast tahtsid nad meiega pilti teha.


"Ma ei julge sellele türklasele otsa vaadata."

"Miks?"

"Ma kardan, et ta ründab või midagi."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar