pühapäev, 14. juuni 2009

5 minutit pausi

Täpselt nii kaua seisime reedel Viru keskuses paigal. Kama šokolaad sulas mu suus ja natuke ka näppude vahel. Sain endale pluusi kirjaga: Kui tihti sa toitu ära viskad. Panin selle selga ja mõtlesin oma kodujuustule, mille pidin ära viskama. Vähemasti ei ole ma muud peale toidu suurt midagi ostnud.

Umbes sama kaua jõudsin K ja ülejäänud tema kokkuajatud gängiga istuda ja siis tormasin K-le vastu. Ta tuli Islandilt tagasi ja oli endiselt värviline. Saatsime ta kodu poole teele ja läksime I ja O-ga Sauna tänavale pelmeene sööma. I kohtas sõpra, kes istus meie lauda ja oli ratsionaalsust täis. Oli tore avastada, et keegi on pessimistlikum kui mina.

I ja O-ga rääkisime ka veidi armastusest ja selle vajadusest. O aitas mul mõista, et tegelikult on Shakespeare'i sõnade taga mingisugune armastus ja nüüd ma ei taha enam "Romeot ja Juliat" lõpuni lugeda, sest ma ju tean, et nad ei saa kokku.

Ööseks läksin J-i poole, kus toimus tema kursapidu. See oli päris nunnu, sest inimesed mängisid pilli ja olid sõbralikud. Ma isegi ei sattunud kuskile, kus oleks räägitud filmiterminites, millest ma aru ei saa. Kahju, et J nii purjus oli, ma polnud teda ammu näinud ja endalegi üllatusena tärkasid minus ürgsed tungid, mis vajasid tema tähelepanu.

Pea sama kaua kestab minu selle aasta seade. Ma pole sellega rahul, see ei anna mulle miskit edasi, liikumine on kuidagi lihtsalt üksteise otsa pandud ja kaameratöö peaks ka parem olema. Iseenesest tantsijad olid head ja T ka nii kaua kui ta ütles, et ei saa tulla viimasele filmimisele ja tuli hoopis M, kes ei olnud minu tööga üldse kursis. Igatahes, režissööri minust ei ole ja koreograafia osas mõtlesid ka suure osa tantsijad ja nime ma ka ei oska panna. Vähemasti sain HDV-s sisse võetud ja tiitrid tehtud ja muusika mixitud (siinkohal vabandan Younger Brotheri ees, aga mul oli vaja seda lugu veidi pikemaks saada).

Täna leidsime korteri. Esimene maakler kohtles meid küll üsna halvasti, kuigi ise tahtis juba homsest lepingut teha. Veider, kuidas üürilevõtjad arvavad, et keegi üldse praegu üürida tahab ja kuidas nad ei viitsi oma korterit koristada. Augustis hakkame juba uues kohas elama. Minu suvi kestab ka umbes 5 minutit, aga homme see juba algab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar