teisipäev, 9. juuni 2009

Vahepealsest

Teen oma seadet. Oh, tahaks kõigile näidata juba. Tegelikult pole see küll veel valmis, aga üsna pea. Proovime ikkagi veidi tantsufilmi teha, et mitte ainult üles võtta, aga mul endal eriti ideid pole, nii et vaatab, mis välja tuleb. Tantsijad on ülimalt tublid.

Korterit meil veel pole, homme lähme vaatame mõningaid. Üks hästi ilus muidu oli küll, aga omanik tahtis kohe üürnikke ja nüüd me loodame, et juuliks ei ole keegi seda ära võtnud. Veidi kallis tuleb, aga tahaks ikkagi.

Väga mõnus, et ma ei pea midagi tuupima praegu, kõik eksamid on tehtud. Nojah, on veel kompositsiooni ja kehatöö eksam, aga nendeks ettevalmistus juba käib. Ja see ettevalmistus pole üldsegi nii ebameeldiv.

Lõpuks tuli meelde, millest ma kirjutada tahtsin. Reedel käisime Valtna ja Karu sünkaril. Kinkisime neile diibid lasteraamatud (H idee). Tantsisime kreeka, oli vist kreeka, seltskonnatantsu:

Keegi: "Defineeri vasak!"

KV: "Vasak on see, mis ei ole parem."

---

KV: "Kõrvale, tonks, üles, üles, ette, siia, taha, siia..."

M: "Kuhu siia?"

KV: "Ära ole õel, siia on mitte sinna."


Inimesed olid purjus. Mingi hetk ütles M mulle:

"Mari-Liis, mul on keeratavat tubakat, kas sa ei tahaks minuga suitsetama tulla?"

"Tead, mul on endal kotis kanepit, ma teeks parem seda."

M-l läksid silmad särama ja meiega liitus R ja nii me kolmekesi suitsetasime. Hiljem tantsisime ja tegime sipelgapesa ehk kõik üritasid üksteisega ühenduses olles liikuda ja vahelt läbi minna. Ja aias võis liikuda ainult koos heliga. Veetsime pea 20 minutit tehes "tõn-tõn-tõnn" ja samal ajal ühest kohast teise minnes.

Enne kojutulekut kiitis E meie kursust taevani, väites, et oleme tehniliselt tugevad. Vanemad kursused olid ikka vist algul päris nõrgad.

Ja nüüd proovi, homme tuleb segast tantsida!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar