teisipäev, 17. november 2009

Eeva sõi õuna.

Kaotasin oma roosa filtri ära. Ilusad 2 nädalat oli sellega ja nüüd on see kuskil tooli all peidus ja ma ei tea, kas ma seda kunagi veel näen.

Täna saime õppejõududelt vastu pead, et meie väsitame esimest kursust. Läksin nii leili ja loomulikult polnud ma ainus, aga punaseks see mind ajas. H muidugi tahtis hakkata juba mingit statistikat tegema, tõestamaks, et neljas kursus on ise süüdi oma vähestes proovides. Hiljem kujunes meil mingi omavaheline vaidlus välja, aga vähemasti saime oma ühistööks mingi plaani valmis.

Ja minu proove on veel viis, pluss läbimäng. Homme vaatame mingeid kleite, teeme 2-3 korda läbi ja ma palun neil teha omale väikese kombinatsiooni ja kui veel aega jääb proovime ka fuugat. Siis peaks kogu tantsu materjal kaetud olema ja pool tantsu valmis. Loodan, et nad näevad ikka eneseteadlikud välja. Muidu, läheb kõik kaotsi, aga ka sellega pean ma sellises olukorras leppima.

Tahan oma filtrit!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar