pühapäev, 1. aprill 2012

Grazy days in Casa l´art

P2evad l2hevad siin majas kiiresti. Enamiku oleme veetnud kyll kolmekesi, M, S ja mina ja kuni viis t88list. M6ningatel n2dalavahetustel on siin k2inud posu inimesi, kes aitavad maja korda s2ttida v6i festivali korraldada.

Kummaline lugu juhtus sellega, et m6ned hispaanlased siin tahtsid jubedasti korraldada ja arvasid, et koristamine ei kuulu festivali organiseerijate t88de hulka. Lugu l6ppes sellega, et eile p2rast puidut88tlemist, gotelee panemist (ma isegi ei tea, mis see t2pselt on), imprimacioniga dushi tagant katmist, istusin E, S-i ja M-iga laua taha ja korraldasime nii palju kui v6imalik festivaliks 2ra.

Aga nalja sai kui palju. Avastasime eile, et meil on umbes 60 inimese peale 4 wc-d. E-ga kaalume kaevata endale kakala ja inimesi ootame juurde kui neil oma 2mber kaasas on.
Pyydsime hoolitseda selle eest, et k6igi armuelu saaks festivali ajal hoolt kantud. S tuli mingi hetk v2lja lausega:
"So who is gonna be my third boob?"

Kolmekesi vaatasime talle otsa ja pyydsime aru saada, et milleks tal seda inimest t2pselt vaja on. Ma olen hakkanud aru saama, et vahepeal on ta niiv6rd stressis, et ta isegi ei adu olukorda, sest l6ppude l6puks olid k6ik t88d ysna 2ra jagatud ja tal yhtki konkreetset ylesannet ei olnud. Kysisime siis ilusti, et miks ta seda inimest vajab.

S: "Imagine that I have to call G (yks t88listest) and that suddenly something happens here and I have to fix to things at the same time. Or you (viidates M-ile) need to go to the store for food. I go to one thing and what about the other thing?"

E: "And then the meteorite falls..."

M: "...and the tsunami comes..."

J2rgmised minutid olid pyhendatud naerule.

Lugu l6ppes sellega, et l6puks oli tal kuus v6i kaheksa tissi, ehk siis t88ylesanded said k6ik jagatud ja l6puks sai tema ka sellest aru.

Kell 12 alustasime 6htus88giga ja nagu juba n2dal aega j2rjest 2rkasin t2na kell 8 yles. Mu kehal on rytm. Isegi kui ma tegelikult olen p2eval v2sinud ja korralikku und ootan juba mitu p2eva, ikka 2rkan hommikuti varakult yles. Ja ma ei ole vist kunagi varem ise oma p2evi nii 2ra organiseerinud nagu siin praegu. See on p2ris l6bus.

"Do you want to hear my schedule tomorrow?"

"Oh, yes! Tell us!" ytleb E s2ravate silmadega ja pisut irooniliselt.

"Well, the first thing is the Bodega, because the imprimacion takes some time to dry. Then comes the wood and at the same time M can start painting behind the showers. When P comes, he is gonna take the materials down. Then we can start painting the bar and if we manage everything, we have some fixing with the ocre."

S: "Wow, I´m realising that I can I have a day off tomorrow."

Ma r22gin, tal on k6ik tissid olemas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar