reede, 26. veebruar 2010

Hurmur ja kirjapulk

Siin on soe. Hoopis teistsugune tuul kui Tallinnas. Tänane hommik oli mõnus, raske ärgata, aga H tegi T eilse sünnipäeva puhul kooki ja sain ka tüki. Teel loengusse õpetasid nad mulle kaks uut sõna: hurmur on siis tuletatud sõnast hurm ja tähistab kedagi kes hurmab; kirjapulk kirjutusvahendit. Üritasin küll väita, et kui sõna õs-is pole, siis ole tegelikult sõna, aga K jäi endale kindlaks.

Pidu ja kontsert olid mõnusad. Peol nägin U-t ja tuiasime mööda maja ringi. Ta isegi ootas minuga hommikust trolli. See pidu ja kontsert järgmisel õhtul olid muidugi väga pahad mu tervisele. Ehk siis, ei ole ma sugugi mingi super-ravitseja nagu ma arvasin..


Kaks komplimenti sain kah. Esimene tuli eilses balletis kui R ütles, et mu käed ei võbisenud üldse nii palju kui svinge ja grand pa'sid tegime. Ja täna T ütles, et mul on hea väljapoolsus küll. Ses suhtes, et need on kaks kohta, milles olen kuidagi eriti ettevaatlikuks muutunud. Noh, käed seepärast, et mu õppejõud on teinud mulle väga palju märkusi mu käte kohta ja kuigi viimase kommentaari põhjal on mu hoiak paranenud, siis mu käed ei ole ikka piisavad. Ja väljapoolsuse võtsin siis väiksemaks kui mu põlved hakkasid valutama, sest ma ei jälginud piisavalt varba ja põlve joondumist. Aga T-ga rääkisime ja ma arvan, et mul on väljapöörajad ja nimmeniudelihas liiga nõrgad (kuigi see viimane ei ole vist kunagi piisavalt tugev).

K eesti russian-lover piidles täna sotsioloogias meie kursust ja kasutas ühes oma valjuhäälses vastuses väga palju sõna tants. See on üldse selline huvitav loeng. Me oleme ainus teine kursus seal, ülejäänud on kõik esimesed. Kõik on seal, näitlejatest ehitajateni. Ja põnev on just see, et tüübid võtavad sõna. Ei mitte ainult meie H nagu tavaliselt, aga teised, inimesed, keda ma üldse ei tea.

Ja nii ma istun siin reedesel õhtul Viljandis ja mõtlen, et kas kallistada oma kitarri veel veidi lootuses, et ta hakkab mulle laulma, või teha ära järgmise nädala sotsioloogia ülesanne. Võib-olla midagi sellist ma just tahtsingi...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar