kolmapäev, 3. märts 2010

Köögijutud

H avaldas, et ta ütleb une pealt asju. T rääkis, et A-ga saab ta hästi magada ka kaisus.

Tuli ka jutuks, et kas keegi on ka esmasel kohtumisel kuti poole läinud. Kas siis kuskilt peolt või baarist. H arvas, et see on ohtlik, sest äkki on sel kutil kodus surnud naiste pead. T ka väga ei hinnanud sellist käitumist. Sellistel hetkedel tunnen ma end tavaliselt kuidagi valesti käitunud olevat ja siis hoian oma suu parem lukus. Aga ma tõesti ei arva, et kutid käivad ringi ja mõtlevad, et kelle pea ma täna otsast rebin.

Ja muidugi kõige põnevam: R on rase! Ehk siis kui ta aasta tagasi ütles, et arvatavasti saab tema esimesena lapse, siis tal oli õigus. Samal ajal H ja Ra arvasid, et mina saan olla see õnnelik esimene ema. Nad vist arvasid, et ma unustan end kaitsta või miskit. H ja T muidugi pidasid R-t heaks näiteks kuidas ilma kaitseta jääb ikka kohe rasedaks.

mnjah...


Läksin oma mantlit võtma, aga sain hoopis ühe ootamatu kalli.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar