laupäev, 17. oktoober 2009

Appi! Ma vajan armastust!

J oli siin ja läks ka. Ma isegi palusin, et ta ei läheks, aga ainult sellepärast, et ma teadsin, et ta läheb nagunii.

Neljapäeval käisin ühes gümnaasiumis esinemas ja ohhooo! teenisin 200 krooni. Natuke imelik küll, et suhteliselt suvalise esinemise eest teenisin, aga kolmelt kontsert-etenduselt ei saa ma midagi. Süüa võiks muidugi saada.

Mul oleks vaja koreograafiat oma töö jaoks. See peaks olema selline maitsekalt seksikas. Olin saalis juba alla andmas ja uut tööd välja mõtlemas. Tundub, et võtsin endale natuke üle minu võimete töö. Ja juba detsembris on tähtaeg. Elu on tihe.

8 kommentaari:

  1. Ja siis ma mõtlen, et mehed meie elus mängivad ilmselt (eba?)stabiliserivat rolli.
    Ohjah.


    Muide, Kaia sünnipäeva on lausa teisipäeval.
    Ja "oota mind" on ikka vinge ähvardus;)

    VastaKustuta
  2. ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta
  3. Hankige kiiret ja seaduslikku laenu siit: sirmacho1111@gmail.com

    VastaKustuta
  4. Lugege minu tunnistust, kuidas ma saan usaldusväärsest ettevõttest laenu.


    Tere, mina olen Veronica Eestist
    Olin majanduslikus olukorras ja mul oli vaja maja osta. Üritasin otsida laenu erinevatest laenufirmadest, nii era- kui ka ettevõtetest, kuid see ei õnnestunud ja enamik panku keeldus minu krediidist. Aga nagu jumal tahtis, tutvustati mulle eralaenuandjat, kes andis mulle 75 000 dollarit laenu ja täna on mul oma maja ja ettevõtte omanik ning mul läheb hetkel hästi, kui peate minema mõnda firmasse. laenu tagamiseks. tagatiseta, krediidikontrollita, ainult 2% intressimäär ja paremate tagasimakseplaanide ja -graafikuga kaasallkirjastaja, võtke ühendust Albakeri laenuga,
    ( albakerloanfirm@gmail.com ). Ta ei tea, et ma seda teen, aga ma olen nüüd nii õnnelik ja otsustasin inimestele temast rohkem teada anda ja ma tahan, et Jumal teda rohkem õnnistaks. Saate temaga ühendust võtta tema e-posti teel. albakerloanfirm@gmail.com

    VastaKustuta
  5. Head päeva ,

    Olen väga põnevil pärast seda, kui sain pr Marion Jansen Loan Help LTD-lt oma isikliku laenu auto ostmiseks pärast seda, kui võltsitud laenuandjad mind kaks korda pettusid. Kõikvõimas Jumal, mind tutvustas pr Marion Janseni Laenuabi LTD-le kolleeg, kes sai samuti laenu tema äritegevuse laienemist ja minu suurimaks üllatuseks anti mulle täna 25 000 USD laenu.

    Kutsun teid kõiki, kes vajavad laenu, võtma laenutaotluse saamiseks lahkelt ühendust pr Marion Janseniga e-posti teel: marionjansen00@gmail.com


    Aitäh

    VastaKustuta
  6. Laenupakkumine ilma protokollita
    Pakume laene vahemikus 2000 € kuni 5 000 000 € teie valitud tagasimakseperioodi jooksul intressimääraga 2%. E-post: dakany.endre@gmail.com

    VastaKustuta
  7. Kas olete mõnes finantskriisis? ja vajate laenu, siin on teile võimalus. Pakume igasuguseid teie valitud laene vahemikus 2000 eurot kuni 100 000 000,00 eurot intressimääraga 2%. huvitatud isikud peaksid meiega ühendust võtma selle e-posti teel (richardcosmos5@gmail.com)

    Kiire laenupakkumine.

    VastaKustuta
  8. Kas vajate kiiresti laenu? Kas pakume isiklikku laenu? Ärilaenud? Hüpoteek? Põllumajanduslaenud? Hariduslaen? Kombineeritud laenud? Veoauto laenud? Autolaen? Hotellilaenud? Laenud refinantseerida? ja veel koolilaenu? Esialgsed laenud? .Pakume 2% intressi! Võtke meiega ühendust: (dakany.endre@gmail.com)

    Laenupakkumine

    VastaKustuta