teisipäev, 13. oktoober 2009

Jänes minu unenäos

See nädalavahetus käisin vaatamas nii "Antikristust" kui ka "Püha Tõnu kiusamist". Pärast esimest filmi olin ikka üsna häiritud, veel järgmine õhtugi nägin silmi kinni pannes üht neist räigematest piltidest. Ma ikka ei saa aru, kuidas see naine nii vihaseks sai, et ta mehele nii haiget tegi.
Pärast filmi J muudkui rääkis, kui hea film see ikkagi oli. Mina mõtlesin, et ma hakkan oksele või midagi sellist. Alles siis kui olime rääkinud kõikidest nendest märkidest ja ma olin ära näinud selle teise filmi, sain aru kui hästi "Antikristus" teostatud oli. Iga märk oli välja toodud, olgugi, et enamikke ma neist ei mõistnudki. Seevastu Püha Tõnu oli selline natuke naljakas, samade näitlejatega, kes olid ka Õunpuu eelmises filmis, natuke äravajuva lõpuga ja Antikristusega sarnaseid teemasid puudutav.
Tegelikult oli kõik väga hea, aga filme oleksin pidanud vaatama teises järjestuses.

Ja siis eile öösel nägin unes, kuidas tapsin üht jänest, kes ei surnud ära. Ma arvan, et see oli huvitav kombo mõlemast filmist ja looma suutsin siiski ise välja mõelda(?).

Eile saatsin oma kursusele pika ja informatiivse kirja seose rebaste tralliga. H suutis ikkagi leida mingi väikse info puudumise, mis teda üldse ei puudutanud ja mis oli tegelikult varem juba räägitud ning mida K minult vabalt küsida saab, sest me ju käime samades tundides, rääkimata sellest, et me elame koos.

Ja kui kõrgel tasemel duaalsus eksisteerib? Kui see siis ikkagi eksisteerib.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar