kolmapäev, 6. oktoober 2010

akna peal suitsu teha..


M: "Teeks suitsu, kas kellelgi on?"
M-L: "Mul on tubakas suht otsas, umbes pool suitsu saaks."
K: "Mul on ka hästi vähe tubakat."
M: "Aga teeme sellise mixi!"

Natukese aja pärast seisab M K toa ukse peal sigaret suus: 

"Vaadake, mis ma leidsin!"
 K: "Kust sa selle said?"
M: "Ära küsi. Keerame nüüd teie tubakad kokku."
K: "Ma ei oska keerata. Ma eile proovisin, mul ei olnud suitsu ja siis ma leidsin selle tubaka. Üks poiss jättis need minu kätte."
M: "Ma õpetan sind keerama."

Asjalikult ja täpselt seletab M, kuidas keerata. Ta põhjendab igat liigutust nagu korralik tantsuõpetaja ikka. 

"Siis vahepeal teed tatiseks."

K tubakast jätkub terveks sigaretiks ja endalegi saan keeratud ühe mõnusa segu.
Kolmekesi lähme M-i rõdule ja läidame sigaretid. 

M: "Ükskõik, mida, aga et ei peaks tegema seda miniuurimust."

Seisime seal rõdul kolmekesi, suitsetasime oma viimaseid sigarette ja järsku mulle koitis, et nende kahe neiuga võib kooselu olla lõbusam kui esialgu tundus. Kui M algul sisse kolis ja T veel siin elas, siis nii suurt vahet ei tundnud. Muidugi koos H-ga läksid konserviavaja ja üks piimakann, aga kodu oli ikka sama. Nüüd on meil külmkapis ruumi, akna peal võib suitsu teha, kaalutleme baarikapi muretsemist ja võib-olla ilmub mu tuppa voodi. 

Siin kollase paneelmaja kolmanda korruse korteris on kõik nii nagu võiks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar