pühapäev, 31. oktoober 2010

Klatšijutud välismaalt

K: "Tead, ma kuulsin klatši. Ma ei saa öelda kellelt. Ma ei tea täpset allikat, aga keegi rääkis S-le, et meie kursus ei meeldi kellelegi. Ma ei tea, kes talle seda ütles."


Mul on alati olnud väga hea seostamise võime. Fb-s olid just pildid, kus S, K ja H olid koos. H käib meie koolis. Kes muu seda rääkida oleks võinud seal Prantsusmaal. R nüüd tublisti levitab seda kuulujuttu. Noh, muidugi ma aitasin kaasa ja ega K-gi end sellest eemale ei hoidnud. Aga sellised me juba oleme, me räägime elavalt, arutleme nii nagu me läheks kohe tülli, levitame kuulujutte, mitte pahatahtlikusest, aga see on lihtsalt lõbus, mis neist kuulujuttudest saab ja noh, mõned asjad lihtsalt elavdavad päeva. Me lihtsalt püüame olla need, kes oleme. Kiht kihi haaval eraldame endist komplekse ja parim viis selleks tundub olevat koos teistega iseenda üle naermine. See pole üldse nii lihtne kui pealtnäha võib tunduda.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar