esmaspäev, 1. november 2010

Looming versus kooliülesanded

...ehk kas ma olen piisavalt küps, et hetkel veidi sülitada kõigi nende mind arvuti külge aheldavate ülesannete peale ja teha hoopis koreograafiat, kirjutada stsenaariumi ja lihtsalt õpetada...?!

Üks psühhedeelne kogemus sõpradega või enda piiride kompamine selles töömaailmas...

Katsetada või laskuda turvatsooni?

Lavastada?

Kui palju võib ei öelda? Millele seda üldse öelda tuleks?

Kas turvatsoon on üldsegi turvaline?

Kui ma olen iseenda elu koreograaf, siis milline samm sellesse etendusse praegu sobiks?

Iseenesest ei ole hea aasta alustamiseks, aga kui 2012 tuleb maailma ots kätte ja ma pole selliseid asju teinud... samas pole ju ema ka ammu näinud... Kelleltki küsida ka pole.



Homme ilmselt selgub kui kaugel raha tegelikult on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar