reede, 4. märts 2011

Proovidest

Täna tegin K-ga esimese proovi. Mul on heameel, et ma olin proovid Öövalvuri ja joonlauaga ära teinud, enne kui ma K-ga pihta hakkasin. Ta reageeris hoopis teistmoodi. Lihtsalt ja otse. See oli kohati isegi keerulisem variant. Joonlaud oli selline, et teda, miski ei takistanud. Pidin tal paluma teha pause, et ta ennast totaalselt ribadeks ei tõmbaks. K suutis seevastu kõndida ringis pea 20 minutit. Mida rõvedamaks läks minu jutt, seda kindlamaks jäi tema. Ta leidis ühe lahenduse ja jäi sellele truuks.
Niimoodi töötada on põnev. Ma õpin nii palju neid tundma. Mulle tundub, et ma teen Joonlauale ja K-le siiski liikumise. Ma ei ole kindel, et ma saan neist enesest seda esile tuua, mida ma näha tahan. Lembelauliku proov on alles pühapäeval. Sellest ei tea üldse mida oodata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar