esmaspäev, 12. aprill 2010

Pean tegema..

1. põikama reedel kella 18 paiku
2. armastama...ühes filmis küsis naine mehelt: "Keda sa siis armastad?" ja mees vastas, et ei kedagit...ma arvan, et kui me nii vastame, siis me armastame ainult iseennast...
3. armastama ei kedagit
4. harjutama disco kõndi
5. õppima, sest juba minu vanavanaisa ütles: "Armastuse ja tikkudega ei mängita. Mees vastutab oma tegude eest." (mitte et ma oleks mees, aga inimene ju üleüldiselt võiks vastutada oma tegude eest)
6. kätekõverdama
7. isale ka ütlema, et ma põikan

ununes nüüd miskit ära või...kõik seosed on loogiliselt esitatud
ja kriitikat tuleb öelda..tähendab mulle tuleb öelda...vanaisa ütles, et kriitikat peab vastu võtma

Kui sa vaikselt istud, tuleb kevad ise su juurde. Karta ei maksa, tulemise ilu jääb muidu märkamata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar