teisipäev, 6. aprill 2010

Võigas peale mõttepausi

Pärast klaasi tühjendamist, hakkasin kööki vaatama läbi klaasi põhja. Mu peas vist olid mingid mõtted, aga kui K helistas ja küsis, et mis teen, siis oli ikka natuke naljakas vastata:

"Istusin parasjagu toolil."
"Lihtsalt istusid toolil?"
"Jah, nii umbes 5 minutit."
"Hm, ma polegi seda proovinud...istuda 5 minutit toolil. Mis sa nüüd teed? Seisad vahelduseks?"

Sõpruse võtsin kaelast ära, hakkas ahistama. Ja mõnda aega proovin olla seelikute ja kleitide ja kontsadega naine. Ma arvan, et seekord on see minu enda jaoks. Ma tõesti loodan.

Ja tundsin tunnet mida tahtsin nimetada võikaks.

Õuest:
"Haned, luiged tulge koju!"
"Ei saa, hunt on ees...." - seda me mängisime ka esimese kursusega nende esimesel kooliööl.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar