kolmapäev, 7. aprill 2010

Virtuaalsed abielud

Liitusin facebook'iga ja juba kaks päeva järjest on esimene uudis olnud, et mu eelmine kutt on nüüd uues suhtes. Isegi väike süda on selle juures.

Ja sms-i-ninjal ei ole aega sõnumeid saata.

Samas kui K kirjutas mulle laulu.

1 kommentaar:

  1. Mina isiklikult keeldun feisbukis kellegiga abiellumast, mille peale häära R lõpuks oma oleku hõivatust- "see on keeruliseks" muutis. Mille peale ma helistasin talle ja küsisin, kas ta hakkab mind vaikselt aga sihikindlalt Internetis maha jätma. Siis tuli härra R külla jne. aga eks ma nüüd näen vaeva selle hõivatuse staatuse tagasi võitmiseks. :D
    Ja selleks, et siuksed asjad kaks päeva Su wallile ei jääks tuleb liituda erinevate gruppidega, kust saab päris kasulikku infi. nt. saal... Welcome to Your new Internet home.

    VastaKustuta